ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת מקררים לאירועים

ההבדל בין ברביקיו או פיקניק מועט משתתפים לבין אירוע טבע רחב היקף הנו גדול ומצריך היערכות שונה. בעוד אשר באירוע מנגל מקומי די להצטייד בצידנית קטנה לשמירה על קירור המזון, התקן זה לא יספק מענה לכמות גדולה מאד של מזון לאירועי ענק. במקומו תצטרכו להוריד מקרר לשטח. בדיוק בשביל זה ניתן לפנות לחברת השכרת ציוד לאירועים ולהסדיר מקרר שטח מן המעלה הראשונה אשר מושכר למיטב יזמי האירועים הן באוהלים והן תחת כיפת השמיים.

בחירת מקרר ייעודי להשכרה לאירוע שלכם

את בחירת המקרר יש לעשות בהתאם לנפח האחסון שאתם זקוקים לו. חברת השכרת ציוד תדע, על פי כמות האורחים, מהו נפח המקרר לו תזדקקו ותצייד אתכם בהתקן המתאים. מאד חשוב לשאול בחברה לגבי המקרר המתאים על מנת שלא לגלות שהתקן הקירור שלכם קטן מדי לאירוע המבוקש. נפח האחסון של המקרר לבדו אינו מספיק בשביל לדעת מה לבחור, אלא גם הכרת סוגים של תאי אחסון: עם תא הקפאה או בלעדיו, ובתא הקירור – לבחור את המדפים הרלוונטיים לכם: אחסון ביצים, ירקות אוכל מוכן בכלי קיבול ייעודיים.

יתרונות חשובים שכדאי לוודא שקיימים במקרר

דלת שקופה – חשוב שהדלת תהיה שקופה ותאפשר לכם לשלוף מזון ביעילות ובקלות לאחר שיאותר בפשטות.

פתיחה וסגירה קלות – היות שמדובר באירוע שטח, בו האופרציה צריכה להתחולל ביעילות, חשוב לבדוק היטב את הדלתות ולוודא שהן נסגרות ללא מנגנונים סבוכים אלא באמצעות מגנט פשוט.

מקור מתח קווי או מתכלה – חשוב לוודא שהמקרר יכול לפעול על מתח מתכלה ולא רק מתח קווי על מנת שתוכלו ליהנות מזמן הפעלה ללא חיבור גנרטור סבוך.

*יתרונות אלה יוודאו כי המקרר שלכם יכול לשרתכם באירוע שאתם עומדים ליזום.

אוהלי נועם – השכרת מקררים לאירועים

בצעו השכרת מקררים לאירועים מטעמה של חברת אוהלי נועם. בחברת אוהלי נועם מתמחים בכל סוגי השכרת הציוד ומשווקים ללקוחות השכרת מקררים לאירועים. באופן כללי, השכרת מקררים לאירועים נדרשים בכל מקרה בו האירוע גדול ומתחולל בשטח פתוח או ברחבת אוהלים, וזאת בשונה מאירוע קטן המצריך צידנית בלבד. מקררים לאירועים להשכרה עם תאי אחסון ייעודיים למזון שלכם יאפשרו לכם לתפעל את האירוע כמו שצריך וליהנות מאחסון איכותי של מזונכם גם בתנאי מזג אוויר קשים.

השכרת סוכת אבלים | השכרת מאווררים לאירועים | השכרת אוהל לשבת חתן

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן